-Hoe werkt het: Bij artikelen die graveerbaar zijn staat een embleem met 'graveerbaar' als u deze artikelen in uw winkelwagentje plaatst verschijnt er een regel waarin u, de te graveren tekst kunt invullen. Naast dit vak kunt u een keuze maken uit een blokletter of een schrijfletter. (voorbeelden van door ons gegraveerde artikelen vindt u bij nieuw zilver in de groep graveren zilver- uitleg graveren en in de verzilverd winkel staan de voorbeelden bij graveren verzilverd- uitleg graveren). Onder het graveervak staat een vak opmerkingen, hierin kunt u opmerkingen of aanwijzingen invullen voor onze graveur. Zodra wij de betaling hebben ontvangen gaat onze graveur aan de slag, vul bij de bestelling uw telefoonnummer in zodat wij u, bij vragen, kunnen bereiken. Natuurlijk kunt u de gravering ook telefonische met onze graveur bespreken; 020-4033653. -Kunt u ook logo's graveren? Ja, ook het graveren van een logo kunnen we voor u verzorgen, u kunt dan altijd telefonisch of via de e-mail contact met ons opnemen. U kunt een jpg bestand van het logo naar ons mailen, onze graveur gaat er dan een vectorbestand (een graveerbaar lijntjesbestand) van maken. Hoe groter het bestand hoe fijner het vector. -Ik wil twee dezelfde artikelen bestellen elk met een eigen graveertekst? U kunt dan de twee artikelen het beste één voor één in uw winkelwagen plaatsen zodat beide een apart graveervak hebben. -Ik wil een stel bestellen maar elk apart laten graveren? U kunt dan het stel in uw winkelwagen plaatsen en beide graveerteksten in het graveervak typen, in het ernaast staande opmerkingen vak kunt u dan aangeven hoe u de graveertekst over beide artikelen verdeeld wilt hebben. -Hoe snel wordt er geleverd; Als u uw bestelling inclusief gravering voor 15 uur op een werkdag plaatst en betaald gaan we deze dezelfde dag nog versturen. _ Kunt u gegraveerde artikelen ook onder rembours versturen? Nee, bestellingen met gegraveerde artikelen kunnen niet onder rembours verzonden worden. -Retourneren van gegraveerde artikelen, Het is niet mogelijk om gegraveerde artikelen retour te sturen. Natuurlijk kunnen ze wel geretourneerd worden als onze graveur een aantoonbare fout heeft gemaakt. Heeft u een fout gemaakt dan willen wij dat natuurlijk ook graag herstellen, helaas is dit bij verzilverde artikelen bijna niet mogelijk maar bij zilveren en stalen artikelen lukt het meestal wel. _Ik heb een fout gemaakt bij het invoeren van de graveertekst, Kijkt u altijd de opgegeven te graveren tekst goed na, mocht het toch niet goed zijn gegaan, belt u ons dan zo snel mogelijk om te kijken of we het nog kunnen veranderen. Heeft u het artikel al gegraveerd ontvangen en blijkt de tekst niet te zijn dan kunnen we er bij verzilverde artikelen helaas meestal niets meer aan veranderen. Gaat het om een artikel van zilver of staal dan kunnen we de gravering misschien nog wel verwijderen en opnieuw aanbrengen. -Ik wil het artikel nu bestellen maar later laten graveren, is dat mogelijk? Ja, natuurlijk kunt u een bij ons gekocht artikel later laten graveren, u stuurt het of brengt het en dan gaan we het alsnog graveren. -Waarom wordt het mesje niet gegraveerd? Messen en mesjes hebben een bol heft en kunnen daardoor niet gegraveerd worden. -Moet ik bij een 2 of driedelig couvert meerdere malen de te graveren tekst invoeren? Nee, u geeft één maal de naam en/of geboortedatum op en onze graveur graveert alle delen. U betaald slecht 1x. -Kunt u een naam of tekst graveren helemaal in hoofdletters? In blokletters kunnen we een naam helemaal in blokletters graveren maar bij schrijfletters wordt dit niet mooi. De hoofdletter schrijfletter is een echte beginletter vol krullen die uitloopt in een lus waar kleine letters aan vast kunnen 'vloeien', als we dit met allemaal hoofdletters doen staan de letters te ver uit elkaar en lijken het losse initialen. -Kunt u op elke plek graveren? Nee, de graveernaald heeft een vlak stukje nodig om gelijkmatig te kunnen graveren. De graveernaald kan ook niet om een hoekje graveren zoals aan de binnenzijde van een servetband of ring. Op vele artikelen zit een klein plat vlak waar we een gravering kunnen plaatsen. -Ik wil een fotolijst landscape laten graveren kan dat? Alle fotolijsten worden standaard gegraveerd in portret stand in de onderste korte opstaande zilveren rand. Heeft u een andere voorkeur dan kunt u dat aangeven in het opmerkingenvak van het graveervak, als u landscape aangeeft graveren we de fotolijst in de onderste lange zilveren rand die op tafel staat. Extra informatie; Onze graveur heeft ruim 20 jaar ervaring met graveren, hij graveert duizenden artikelen per jaar. Iedere gravering wordt met zorg geplaatst op het artikel, er wordt gekeken naar de mooiste grootte van de letters in verhouding met het graveervak. Is het een korte naam op een groot vak dan kiest de graveur vaak voor een dubbele schrijfletter zodat de gravering iets meer 'body' krijgt, is het een langere naam dan is een enkele schrijfletter mooier. Heeft de graveur vragen dan zal hij u zeker bellen om de vraag te bespreken. Laat u een artikel wat u bij ons gekocht heeft elders graveren dan zijn wij doorvoor niet aansprakelijk als er onverhoopt iets misgaat. Het is niet mogelijk om artikelen bij ons te laten graveren die niet bij ons gekocht. gravering Rammelaar Lieveheersbeestje gravering Rammelaar Lieveheersbeestje (referentie:38870)