Bestelprocedure

  • Uitleg bestelprocedure;

Als u uw keuze uit onze webwinkel heeft gemaakt, klik dan bij het artikel op de knop 'in winkelwagen'. U kunt dan kiezen voor doorgaan met winkelen of doorgaan naar betalen. U kunt nu kiezen om als gast in te loggen en uw bestelling te plaatsen of een account aan te maken en vaste klant te worden. Het voordeel van een account aanmaken is dat u bij een volgende bestelling uw gegevens niet meer hoeft in te vullen en u vaste klanten korting bij ons krijgt.

Als u, uw gegevens die we nodig hebben om uw pakketje te versturen heeft ingevuld kunt u vervolgens kiezen voor een ander verzendadres of een afhaalpunt, ook komt u onze gratis inpakservice tegen. Bij Zilver.nl zijn we dol op inpakken, we maken graag mooie cadeautjes. U kunt bij de inpakservice zelf het inpakpapier kiezen met een felicitatiekaartje, natuurlijk maken we nog een mooie stik om het papier waaraan u het kaartje kunt bevestigen. Ook kunt u in het opmerkingenvak opgeven voor welke gelegenheid we het in mogen pakken en u kunt hier een felicitatietekst opgeven die wij dan met de hand op het kaartje schrijven. U kunt het kaartje ook leeg bestellen zodat u de tekst er zelf op kunt schrijven. 

U kunt verder de door u gewenste betaalmethode aangeven waarna u wordt doorgeschakeld naar het online beveiligde betaalplatform van MultiSafepay om zo door te gaan naar uw bankomgeving.

  • Uitleg afhaallocatie PostNL:

Wilt u iets bestellen maar bent u niet in de gelegenheid uw pakketje thuis of op het werk in ontvangst te nemen? Kies dan bij verzendvoorkeuren voor de service postkantoor/afhaallocatie, u kunt dan een afhaallocatie bij u in de buurt kiezen waar u uw bestelling op kunt halen wanneer u wilt.

Binnen enkele minuten ontvangt u van ons een bevestigende email met alle gegevens. Zodra wij uw bestelling hebben ingepakt en klaar hebben staan voor verzending ontvangt u een ingepakt e-mail. Laat op de avond ontvangt u dan de e-mail met de track & trace en de aflevertijd van PostNL.

  • Ik heb twee bestellingen gedaan worden deze gecombineerd?

Mocht u twee bestellingen op één dag plaatsen of gedurende het weekend dan proberen wij deze altijd als één zending te versturen, in de drukte zien wij dit wel eens over het hoofd waardoor u toch twee pakketjes ontvangt. U kunt in het opmerkingenvak van uw winkelwagen altijd aangeven dat u de zendingen gecombineerd wilt hebben. Mocht u dan teveel verzendkosten hebben betaald dan wordt dit teruggestort. Wilt u een bestelling plaatsen en laten versturen naar twee verschillende adressen dan moet u de bestelling in twee keer bestellen met in elke bestelling een ander verzendadres.

  • Uitleg vaste klantenkorting:

Speciaal voor al onze vaste klanten hebben we vaste klantenkorting. Al bij uw tweede bestelling ontvangt u een korting van 2%, vanaf uw 5e bestelling 4% en vanaf uw 10e bestelling maar liefst 6%. Deze korting geldt op ons gehele assortiment, dus ook nog eens boven op al onze aanbiedingen. De korting werkt alleen als u inlogt in uw vaste klanten account. De vaste klanten korting is een geautomatiseerd proces waarbij de computer al uw bestellingen in uw account telt. U inloggegevens kwijt, u kunt de gegevens opvragen in het inlogveld.

Heeft u nog vragen, wij helpen u graag! Telefonisch via 0204033653 van maandag t/m vrijdag vanaf 08.30 uur tot 18.00 uur, via de live chat op werkdagen van 9 tot 17 uur of via de email: info@zilver.nl

Vriendelijke groeten,

Team Zilver.nl

Zilver.nl juweliers het team van medewerksters helpt u graag

Lees meer:

Over de mensen achter Zilver.nl juweliers in Over ons

Bekijk onze collectie:

Ringen

Oorbellen

Kraamcadeaus

Horloges